Sunt singur pe marginea lumii.
Si-n minte intrebari rascolesc.
Sa-mi spui ce plan ai cu mine
De ce vrei ca eu sa traiesc?

Te-am aruncat ca pe-un gunoi.
Era mai bine fara Tine.
Tu nu puteai sa fii ca noi.
Nici noi sa fim ca Tine.

Am vrut sa vand si eu ceva.
Credeam ca am si ca fac bine.
Si-atunci am hotarat in mine.
Ca sa te vand pe Tine.

Noi am crezut ca avem de toate.
Ca nu ne trebuie nimică.
Si te-am avut Isus o clipa.
Dar…te-am vandut…ne era frica.

Sa te pastram?
De ce am face-o?
N-avem nevoi, avem de toate.
Sunt mesele imbelsugate.

Vino Isuse si la mine.
Sa te primesc in casa.
Sa iau stergarul si-un lighean.
Sa te poftesc la masa.

Schimba Tu viata mea de-acu’.
Si arata-mi ce e bine.
M-am saturat sa fiu murdar.
Eu vreau sa fiu ca tine.

Ne-ai invatat ce-i umilinta.
Ne-ai spus sa nu ne mai uram.
Ne-ai dat ca norma constiinta.
Si-ai vrut ca noi sa fim mai buni.

Ne-ai spus sa ne uitam in sus.
Sa ridicam privirea.
Ca dupa moarte si mormant.
Vine si rasplatirea.

Credeam cu totii ca traim,
Ca suntem vii, ca asta-i viata.
Si atunci Isuse din nou vii
Si ne arati ca viata
E dincolo de ce traim
Ca ce traim…e moarte.

Eu stiu Isuse ca n-ai ceas.
Si chiar la 11 de-as veni.
Tot important sunt pentru tine.
Tu ma vei mantui!