Tragedie fara margini in cartierul Drumul Taberei din Militari, dupa ce un pensionar in rezerva fost angajat in Armata Romana. Auzind alarmele din Bucuresti, a crezut ca a inceput razbouiul si nestand prea mult pe ganduri a luat pusca de sub saltea, a iesit pe casa scarii si a impuscat mortal tot ce urca mai sus de etajul lui. ” Am crezut ca sunt atacat si am reactionat in consecinta”, se scuza bunicul Rambo. “Pentru asta am fost antrenat o viata si de-abia asteptam sa mai aud o data alarma. Inainte de a inchide ochii mi-am dorit sa mai inchid eu macar cateva perechi de ochi. Dumnezeu mi-a ajutat sa prind ziua asta si mi-a indeplinit cea mai mare dorinta! Sunt cel mai fericit om din lume! Acum am inteles ca nu a fost decat un exercitiu. Pacat! Oamenii astia si-au dat viata pentru nimic. Daca era pe bune, acum puteam fi erou; asa nu sunt decat un criminal. Vedeti cat de mica este diferenta dintre erou si criminal? E doar chestie de interpretare! “. Au fost insa si lucruri pozitive (sau nu?)! O femeie de 72 de ani din Balta Alba care era in moarte clinica de cinci ani s-a trezit in sfarsit. Spre nemultumirea copiilor ei, insa, care, acum trebuie ca din nou sa-i aduca mancare si cele necesare; lucruri care in alte conditii ii erau de prisos.” In cinci ani am strans bani si ne-am luat masina si acum s-au gasit astia sa apese butonul asta. ” Un nenorocit de buton care s-a dovedit, acum, ca facea diferenta dintre prosperitate si saracie. Morala: “Aveti grija pe ce butoane apasati, de asta ar putea depinde viitorul vostru dar si al copiilor vostri”! Alarm Akbar!

