,,Noul Logan Plus”. Asa suna anuntul celor de la Dacia care mi-a starnit imediat curiozitatea. Nu am stat prea mult pe ganduri si am sunat la reprezentanta sa-mi clarifice oferta.
“..Plus ce?” , am intrebat eu… Ma gandeam, logic, daca e plus trebuie sa mai fie ceva. Ca la gelul de dus un burte gratis sau ca la Pronto, o laveta umeda. Iar ca sa vinzi un Logan ma gandesc ca atasat trebuie sa fie o Skoda Octavia ca nu vad altfel pe cineva interesat. N-a fost asa deloc. Varianta Plus este cea cu covorase, portbagajul care se inchide acum cu yala si nu cu sarma, ca la modelul anterior si, in premiera pentru o masina, faruri trixenon cu becuri de rezerva. A, era sa uit, acum ca masina are deja bluetooth, noul Logan nu va mai avea carlige de remorcare pentru ca in dotarea lui va intra sufa wireless care se va activa odata cu bluetooth-ul, lucru care ofera soferului siguranta sporita in timpul condusului, chiar si tractat. Am aflat ca surprizele nu se opresc aici si ca constructorul miovean pregateste clientilor sai mai saraci decat saracii varianta Logan Minus. Este vorba despre un concept de masina mult mai economica si usor de intretinut. Masina va avea o serie intreaga de lipsa dotari care fac masina usor accesibila. Dar despre asta intr-un numar viitor.

