Prieteni dragi, colegi de munca, iubitilor. Vreau sa impartasesc cu voi una din cele mai mari bucurii dupa cea a nasterii “unicului” si cea a vestii ca sotia mea nu este grasa, ci e doar “suficienta”, asa cum ii place ei sa spuna si sa-si spuna. Este aceea ca visul meu de o viata- acela de a deveni celebru- este pe cale sa se implineasca.
In urma cu putin timp i-am scris unei prietene din Franta, intreband-o daca poate sa puna o vorba buna celor de la Charlie Hebdo. Credeti-ma, nici acum nu-mi vine sa cred! Le-am trimis ceva “material” iar raspunsul lor a fost invariabil si inevitabil: DA. Asa ca, chiar daca voi muri inaintea voastra, o sa mor impacat ca viata mea, chiar daca mai scurta, poate, de acum, va capata un sens, chiar daca si dupa moarte. Deja am primit amenintari pe conturile mele de socializare, dar nu ma sperii! Voi fi tare! Asa ca, va las, prieteni dragi; plec in Franta! De acum voi scrie doar in araba. Stiu ca nu sunteti multi cei carora va va parea rau, tinand cont de like-urile tot mai putine pe care le primesc. Va rog nu plangeti, ca imi faceti rau! Asta am fost si voi fi eu: un neinteles mediocru, care a incercat sa devina popular. Nu am reusit in Romania, sper sa reusesc afara. Urati-mi bafta, voi cei patru de la care mai primesc din cand in cand apreciere. Va iubesc pe toti!
Après Brancusi, sera le plus aimé en France!

