Cunoscutul om de stiinta Alexandru Mironov nu mai are odihna de cand a auzit ca spre pamant se indreapta un asteroid. De atunci nu mai mananca si nu mai doarme, fascinat de ideea intalniri cu un asteroid adevarat. Am incercat sa-l contactam pe reputatul matematician, dar de trei zile nu mai raspunde la telefon. Asa ca am mers la dansul acasa si ce credeti ca am vazut?! Sandu era pe balcon, doar in maieu, cu un fluier in gura si agitand o festila aprinsa. Pe fese avea tatuat cu markerul urmatorul text: “Sa ma pupati in … ” si avea desenata o sageata care indica exact locul unde dorea sa fie pupat. Iar in partea din fata, iarasi un mesaj: “Asa veti muri, fiindca nu m-ati ascultat” si din nou, o sageata indicand “mortul” (din punctul meu de vedere nenecesara, era evident). Domnule Mironov, nu vreti totusi sa stati de vorba cu noi? ” Bai bulangiilor, voi chiar nu pricepeti? O viata intrega am asteptat momentul asta, este coroana muncii mele de secole. V-am spus ca nu suntem singuri si, iata ca universul ne trimite o parte din el.” Si ce credeti, mai avem vreo sansa? “Da! Ca sa scapati, incercati sa va sinucideti! Ha ha ha!”

