In urma sesizarilor venite din partea cetatenilor facute catre CNAIR Alexandria privind intersectiile DJ 703 si 504 cu centura de nord a Alexandriei, pentru reducerea numarului de accidente din aceste zone, CNAIR a gasit, se pare, solutia cea mai eficienta si asta fara prea mari costuri din partea companiei. In cele doua intersectii mai sus amintite pe drumurile fara prioritate se vor monta trambuline.Da, ati auzit bine, acestea vor avea rolul de a face sigura trecerea prin aceste intersectii, de a fluidiza traficul din aceste zone astfel ca soferii nu vor mai fi obligati de nici un semn de circulatie sa opreasca sau sa reduca viteza atunci cand vor sa treaca prin aceste intersectii. Trambulinele vor fi de doua dimensiuni, una mica pentru a sari peste masinile mici si una mare pentru a sari, bineinteles, peste masinile mari. Te uiti, vezi cu ce masina urmeaza sa te intersectezi, alegi trambulina si sari. Nimic mai simplu. Pentru cei mai putin curajosi, autoritatile s-au gandit sa monteze in zona niste boxe in care sa ruleze pe repeat melodia lui Guess Who featuring Marius Moga:”Ai mei, ai mei, n-au avut habar, cat de sus, cat de sus pot eu sa sar”. Asta, asa cum am spus si mai sus, pentru a-i mobiliza si pentru a le da incredere in ei. Drum bun si sarituri cat mai placute!
Nevasta-mea a zis ca nu se mai duce niciodata la Alexandria, doar la Rosiori! Nu-i place deloc Guess Who!

