Prin studiourile Antenelor nu trece o femeie care, ajungand chiar si din intamplare in fata unui microfon, sa nu fie intrebata daca este -sau intentioneaza sa ramana- gravida.
N-am inteles niciodata de unde atata interes si de ce o femeie gravida constituie ,,motivul suprem” sau ,,stirea bomba”.
Sunt atatea femei care raman gravide si nu stie nimeni de acest lucru, de cele mai multe ori… nu stiu nici ele.
Daca totusi subiectul este de interes national, am cateva stiri bomba in sensul acesta:
Nu v-am spus ca a doua mea optiune in ceea ce priveste cariera mea – dupa cea de sofer, bineinteles – era cea de jurnalist pe monden.
Asa ca, in premiera, inaintea Cancan si Spy News, va intreb: Ce credeti ca ascunde Camelia Mitoseru sub rochie? Exact! O sarcina de 128 de saptamani! Da, Mihai va avea o surioara, pe care a asteptat-o practic toata viata. Iata, deci, inca un vis implinit! (Am inteles ca i se trage de la un lichior de caise baut cu Colea Rautu).
Si surprizele nu se opresc aici: Monica Tatoiu ne-a declarat ca ,,lucreza” impreuna cu sotul ei in fiecare noapte pentru a deveni parinti pentru a doua oara, rezolvand cat mai multe probleme de matematica dar si lucrand intens la gramatica limbii romane; in sfarsit, lui Victor nu-i va mai fi rusine cu mama lui! Ar mai fi inca o stire care s-ar incadra chiar in categoria miracole: este vorba despre Rita Muresan, care la 5 ani de la ultima menopauza, a reusit sa ramana gravida fara sa cunoasca nici un barbat in toata aceasta perioada (nici Nelu nu a mai vizitat-o acolo), ci totul s-a intamplat doar prin rugaciune, sau asa cum ii place ei sa spuna, prin ,,terapia cu ingeri”!
Dar ce mi se pare mie cu adevarat important de stiut, si nu a putut nimeni sa-mi satisfaca aceasta curiozitate pana acum, este: Ce are Sofia Vicoveanca in straita? Investighez si tot o sa aflu pana la urma!

