,,Caz socant intr-o comuna din jud.Calarasi unde un barbat de 51 de ani a incercat sa se sinucida dand foc la casa”.
Stam de vorba chiar cu protagonistul acestei intamplari, care daca nu ar fi hilara ar fi tragica(sau invers).
Reporter: Ce s-a intamplat, domnule? Cum de ati ajuns sa luati aceasta decizie?
Protagonist: Doamna, am 6 copii, sotia m-a parasit, ce era sa fac?
R: Pai, sa va dati foc?
P:O iubeam prea tare, chiar daca ea numai in ultima luna m-a inselat de cel putin trei ori.
M-a inselat cu cel mai bun prieten al meu, si de parca nu era de ajuns, si cu tatal prietenului meu, ba chiar si cu bunicul lui care are 101 ani.
R: Si cum de ati scapat totusi din incendiu?
P: La inceput am fost foarte hotarat, pana cand a inceput sa-mi intre fumul in ochi si am inceput sa lacrimez, sa stranut, devenea tot mai inecacios si greu de suportat, dar am incercat totusi sa ma tin tare, doar sunt barbat, nu? Numai ca, colac peste pupaza, niste rau intentionati au chemat pompierii si acestia au inceput sa stinga incendiul, cum era si normal dealtfel, bineinteles cu mine inauntru, incercand sa rezist.
Dar ce sa mai rezist cand astia m-au udat leoarca si am vazut cum visul meu se spulbera printre picaturile de apa…deci nu mai aveam nici o sansa sa iau foc. Am incercat sa ma feresc de furtunele lor blestemate dar nu mi-au dat nici o sansa si asa am hotarat sa ies.
R: Si acum ce veti face? Copiii unde or sa locuiasca?
P: Nu stiu, si nici nu ma intereseaza, viata mea oricum nu mai are nici un sens si eu cred ca nu se merita sa traiesti in conditiile astea doar pentru ,,niste copii”.
R: Deci tot nu o sa renuntati la a va lua viata?
P: Oooo ,sigur ca nu renunt! Pana la urma trebuie sa reusesc!Odata chiar am fost foarte aproape. Tin minte, am incercat sa ma spanzur, numai ca s-a rup funia si am picat.
R: Dar ce fel de funie ati folosit?
P: O funie de usturoi, era singura pe care o aveam prin casa.
R: Si acum, dupa toate cele intamplate, tot o mai iubiti?
P: Normal, alfel nu as fi facut gesturile astea, doar ca, vedeti dumneavoastra, asa cum v-am mai spus, nu o iubesc doar eu si asta ma doare cel mai tare.
,,Visul spulberat al unei nopti de vara”!

