Prietenii mei, sunt exasperat!Am o pisica (virgula) care fata intruna, si asta se intampla de vreo 15 ani incoa’.Cred ca ea este zeita fertilitatii pisicilor. Face multi si des.Cu puii ei cred ca hraneam o juma’ de China.Asta nu fata la 3 luni, cateodata fata si la 2 saptamani.Odata a fatat 16-17 pui -ca nici nu mai stiu- si la 2 ore de la nastere a ramas din nou gravida. Am hotarat s-o inchid sa nu se mai intalneasca cu ,,Tom”. Si asa am si facut. Numai ca in incapere uitasem un ursulet de plus. Si ce credeti? Exact! L-am gasit saracu’ mototolit tot. Nu ma intrebati ce a iesit! Altadata a fugit cu un navastuic (asa se zice?). I-a facut asta capu’mare ca o duce in Franta s-o cunoasca pe Brigitte Bardot. I-am dat si anticonceptionale si tot degeaba; doar s-a ingrasat. I-am luat chiar si o ‘jucarioara’ dar dupa doua saptamani s-a prins si nici nu se mai uita la ea. Intr-o zi am gasit-o in cotetul pasarilor, se uita gales la cocos. Eu am inteles ca-i place cocosul, dar chiar asa? Vreau s-o dau. Daca e cineva interesat, sa-mi lase mesaj privat si o sa va trimit poze. Am fotografii cu ea in ipostaze incendiare. E foarte frumoasa si foarte desteapta, are 16 GB RAM. Intr-un fel il inteleg pe ,,Tom”. Nu uitati:,,Pisica batrana…”

