Imi dau seama ca pana si eu pot sa gresesc, dar vreau sa cred ca nu e tarziu si ca inca se mai poate salva ceva, ca bunul simt nu a murit, ca idealul de a trai liber si a te bucura de viata in tara ta ramane un deziderat pentru noi toti, ca pot sa-i las copilului meu o mostenire de care sa fie mandru, ca dorinta de libertate in toate formele ei permise de lege -dar o lege dreapta, nu legea PSD-ista- va fi intodeauna prioritatea nr.1 a fiecaruia dintre noi, ca toate acestea te definesc drept OM . Imi place sa spun ca am un prieten care era foarte mandru de faptul ca e roman; il intreb acum:Mai esti, Dane, la fel de mandru? Probabill ca da, asezandu-te langa colegii tai protestatari. Dar din pacate nu aceea e Romania, nu toata. E o bucata, o parte, cea educata. Romania e mult mai mare si nu e asa cum ne-am dorit-o noi.Si poate n-o sa fie niciodata…Tragic!
Oamenii au avut dintotdeauna idealuri.Chiar si Romanii domnilor PSD-isti. Voi ati auzit de onoare si libertate?Ne nastem cu ele. Vrem sa aprindem o lumina, numai ca voua nu va place lumina, ca ar vedea lumea cat de murdari sunteti.Si ce faceti?Veniti si o stingeti. Voi aia multi. Noi stim cu totii ca la intuneric nu creste nimic! Uite ca pana si stiinta se poate insela si ca pe intuneric creste un partid la fel ca mucegaiul.Un partid care vrea sa domine o tara.
NU, DOMNILOR! ROMANIA NU ESTE A VOASTRA! ROMANIA E A MEA, A TA, A FIECARUIA DINTRE NOI CARE INCA MAI CREDEM CA LIBERTATEA SI CONSTIINTA NU SUNT DE VANZARE! SI CA HOTIA SI ABUZUL TREBUIE PEDEPSITE!

