,,Pufuleti inmuiati in tuica”

La spitalul din localitatea Husi se prezinta la camera de garda o familie cu un bebelus mai mult mort decat viu, explicandu-i doctorului ca s-au trezit ca micutul nu se mai trezeste.

Doctor: Mai oameni buni, copilul vostru e beat muci. Ce ati facut? Ati dat tuica la copil? Parinti: Domnu’doctor, noi am vrut sa-i dam pufuleti, dar erau prea tari ca erau expirati, asa ca am zis sa-i inmuiem putin; ca ne-am gandit ca e totusi un copilas.Initial noi am vrut sa-i dam jumari si untura pe paine dar facea mofturi.

D: Pai, in tuica?

P:Pai in ce? Ca nu avem nimic altceva in casa.Dar, parca nici nu ar fi al nostru!Nu tine deloc la bautura! Sa te faci praf dintr-un pahar? Nu stiu ce s-a intamplat acu’, ca nu e prima data cand il hranim asa.Cand avea o luna i-am dat vreo doua saptamani sa suga Albacher la tetina, ca la noi in localitate un producator ingenios a inventat tetina cu alcool. Da’ nu va spun ca intr-o ora il linisteste pe copil cat ai zice ,,tuica” si nu mai ai treaba cu el toata noaptea. Si astfel putem sa bem si noi in liniste. Dar sa stiti ca la noi s-a epuizat tot stocul de astfel de tetine pentru ca cererea depaseste intodeauna oferta.

Tetina magica:,, sugi aici si dormi la UPU”!

