Cum se iubesc Bety Salam si iubitul ei!

Antena Stars, “Rai da buni”. Pe burtiera se putea citi: ,,Cum se iubesc Bety Salam si iubitul ei”.

Brusc am uitat de ordonanta de urgenta, de manifestatiile ce sunt gata sa arunce Romania in aer, de copiii din Africa ce mor de foame, de razboiul din Siria, pana si de faptul ca Trump este Presedintele lumii (pe asta cu Trump chiar as vrea s-o uit pentru totdeauna). Dar sa revenim.Un singur lucru ma interesa acum, mai mult chiar decat descoperirea leacului pentru cancer: ,,Cum se iubesc […]”

Imaginatia mea  dintr-o data a luat-o razna. Am mai vazut si eu filme deocheate, dar…

Va dati seama ca nu am mai avut liniste! Curiozitatea mea atingea cote inimaginabile si asteptam cu sufletul la gura; Aud: ,,Bety Salam si iubitul ei se

iubesc ca doi nebuni”

Ma dute-n…ba lasa-ma-n…Dar si asta ar putea fi o stire. Eu nu am vazut niciodata cum se iubesc ,,doi nebuni”!

