Bute a castigat primul meci din 2017!

Delir pe ulitele din Pechea. Campionul nostru, Lucian Bute, a castigat categoric  primul lui meci din 2017.Adversarul sau, un cioban din Peru,i-a pus mari probleme campionului nostru din cauza ca mirosea ingrozitor a gunoi de grajd.

,,Nu puteam sa ma concentrez. Mirosul lui ma tinea la distanta si nu puteam sa-mi folosesc croseul.Dar m-am mobilizat si nu i-am dat nici o sansa” ne-a declarat campionul nostru.

Am vorbit cu impresarul lui Lucian despre planurile pe care le are pugilistul.

,,Are trei obiective importante pe care vrea sa le atinga anul acesta:

1.Vrea sa viziteze cimitirul vesel de la Sapanta.

2.Sa mearga in vacanta la Rosia Montana.

3.Sa-si faca solar, sa manance doar din gradina proprie”.

Noi ne refeream la obiective sportive.

,,Aaa…nu mi sa parut important,dar daca vreti, va spun:

-In luna Iulie are programat un meci cu educatoarea batausa, el insusi a provocat-o aruncandu-i manusa dupa ce a vazut-o la tv.

-In septembrie se va bate cu Hulk,ca nu crede ca asta e de neinvins.

-Iar la sfarsitul anului,mai precis pe 22 decembrie, se va bate singur”.

Noi ii uram multa bafta sportivului si ii dorim sa obtina cat mai multe infrangeri si sa sufere cat mai putine victorii!

Hai Lucii’!Acum!

