Regele Mihai s-a hotarat sa vanda telefonul reginei Ana.Este vorba de un telefon Blueberry pe care Ana se pare ca l-ar fi primit cadou in urma participarii la un dineu oferit de regina Suediei in anul 1782.,,Mi-este forte greu sa ma despart de acest telefon, ma leaga atatea amintiri. Va dati seama?! atatea filmulete in tot felul de ipostaze care imi arata ca nu am fost tot timpul ‘asa’ .”Cei care doresc mai multe detalii ma pot contacta pe contul meu de Snapchat.Telefonul este decodat,a fost pe orange dar l-am trecut pe digi,ca era mai ieftin,imi mai ramaneau si mie bani. De ce sa-i dau la nenorocitii aia?Telefonul are camera foto de 0,01mp.Fotografiile ies alb negru, dar tocmai in asta consta farmecul si valoarea lui.Pretul este negociabil si accept si variante. De exemplu, mie acum imi trebuie pampersi. Daca se gaseste cineva sa-mi ofere pampersi pe toata durata vietii ar fi ok.Dar nu va amagiti luand in calcul varsta mea, s-ar putea sa aveti o surpriza.
A,era sa uit,telefonul nu are wi-fi! Sa nu uitam totusi ca internetul era abia la inceput.
PS Eu stiu ca va dau un telefon second hand dar pampersii daca se poate as vrea sa fie nefolositi.Ramas bun,suflet drag!

