,,Lovitura de stat”! Duminica 22 ianuarie 2017, Piata Universitatii. Proteste de strada impotriva legii amnistiei si gratierii.In strada mii de copii.

Reporter:Cum te numesti si cati ani ai?
Copil:Ma numesc Raluca si am 8 ani.
R:Si de ce ai venit astazi in piata?
C:Eu si colegii mei de la scoala Mihai Viteazul precum si alti colegi de-ai nostri de la alte scoli vrem sa organizam o lovitura de stat!
R:Wow! Ati fost influentati de parinti sau de profesori?
C:Nu.Ideea este a noastra,noi suntem cei care i-am adus pe ei in strada.
R:Deci d-nul Dragnea are dreptate cand vorbeste despre o lovitura de stat?
C:Bineinteles! Am ajuns la capatul rabdarii, altfel nu se mai poate, este singura solutie! R:Manifestatia a fost comparata cu ,,o noua mineriada”.
C:Da,pai asta si este.I-am spus noi ,,mineriada copiilor”.Ne-am inspirat din filmuletele de pe youtube de la revolutia din ’89.
R:Un lider aveti?
C:Sigur! Se numeste Andrei Iliescu.Nu este nepotul d-lui Iliescu si nu este nici comunist.Uitati-l,acolo in fata, agita o papusa elefant.
R:Si nu va este frica?
C:Frica de ce? De cine?
R:Ca n-o sa reusiti.
C:Nu!Pentru ca o sa reusim sigur. Copiii reusesc intotdeauna si obtin mereu ceea ce vor.Avem trucurile noastre.

Oameni buni,treziti-va!Copiii nostri ne vor judeca .Nu va chem in strada.Dar atunci cand trebuie,luati atitudine prin orice mijloace democratice fata de nedreptatile ce pun in pericol societatea. Politicienii sunt acolo pentru ca noi ii lasam sa fie acolo.Dar, atata timp cat nu-ti reprezinta corect interesele nu mai au ce cauta acolo. Copiii Romaniei sunt in strada!Ceilalti,oamenii mari,ce faceti?

