,,Trenul 9657 din directia Pitesti prezinta itarziere necunoscuta“!Asa suna noul anunt inventat si patentat de CFR.M-am panicat normal. In tren era soacra-mea pe care o asteptam pe la mine.Un fior rece imi strapunge inima.Nu se poate!De ce Doamne lasi sa se intample asemenea lucruri?Am aflat ulterior,ca trenul a disparut de pe radar, a pierdut legatura cu turnul de control si ca din cauza conditiilor meteo nefavorabile acesta sa… prabusit.In gara un haos total de parca tot trenul era plin cu soacre.Altfel nu-mi explic …Va dati seama ce a urmat: tipete, urlete, oamenii isi smulgeau hainele, telefoanele,portofelele.( De durere normal).Suna telefonul! Cine credeti ca era?Ati ghicit!Soacra-mea!,,Vezi ca sunt in autogara, nu am mai luat trenul ca l-am pierdut”Usurat:,,Bine ca l-ai pierdut ca altfel te pierdea el pe d-ta”!
Morala:Nu va lasa-ti soacrele sa circule cu microbuzul!E mai sigur asa!

