Am uitat sa va spun!Vineri 06 01 2017 ora 17.00,gara Basarab Bucuresti-Romania.O doamna vorbea la telefon:,,Nu este nici un tren in gara,nu stiu fata, ca trenurile astea vin si ele de undeva,da cine stie de unde”?Ma, voi v-ati intrebat vreodata de unde vin trenurile?E incredibil sa descopar ca trenurile sunt poate a-8-a minune a lumii si asta intr-o gara mica din Romania si pe deasupra de la o doamna tot romanca.De-atunci nu mai am liniste.Am cautat pe google,am intrebat prietenii,am sunat in redactiile celor mai mari posturi de stiri,(chiar si la Antena 3,ca ma gandeam ca astia trebuie sa stie ca au profilul doamnei),la ziare.Stupoare. Nimeni nu stie.Ma gandesc acum ca nu degeaba se ruga saracu’ Solomon:,,Doamne, nu vreau nimic,da-mi doar intelepciune!”
La un moment dat, am avut si eu o ,,sclipire”de genul asta si m-am intrebat:,,Pe groapa de la Chiajna sunt un milion de ciori!Ma, unde dorm astea ?Ca eu nu am vazut niciodata unde dorm ciorile.Dar de atunci nu m-am mai intrebat nimic si asta se intampla demult,foarte demult.
Daca nu ma insel, a fost si un poet care se intreba:,,Unde se duc cocorii cand se duc”?
O fi aflat?
Imi sopteste nevasta-mea:,,In tara cocorilor”Oare trenurile tot de acolo vin?!

